DESIGNED BY JOOMLATD

Zaproszenie do składania ofert na meble biurowe

Środowiskowy Dom Samopomocy typu „A i B” Ostrów Mazowiecka, 10.12.2018 r., Ul. Warchalskiego 3, 07 -300 Ostrów Mazowiecka, Tel/fax. 29 745-32-41, e-mail : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Zaproszenie do składania ofert

Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro. Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych - ( tj. Dz.U. 2018 poz. 1986 z późn. zm.) - art.4 pkt 8.
Środowiskowy Dom Samopomocy typu „A i B” w Ostrowi Mazowieckiej zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na „Zakup i dostawa regałów archiwalnych oraz szaf biurowych metalowych, biurka z kontenerami i fotelem oraz krzeseł i ławki czteroosobowej” do Środowiskowego Domu Samopomocy typu „A i B” przy ul. Warchalskiego 3 w Ostrowi Mazowieckiej”


I. Opis przedmiotu i zakres zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest - Zakup i dostawa :

  • 2 sztuk regałów archiwalnych metalowych w komplecie z 6 półkami. Wymiary (WxSxG) 1980x950x335 mm;
  • 2 sztuk szaf biurowych metalowych w komplecie z 4 półkami o regulowanej wysokości. Zamek z klamką obrotową z 2 kluczami. Wymiary (WxSxG) 1990x1000x435, kolor popielaty;
  • 2 sztuk szaf biurowych metalowych w komplecie z 1 półką, zamek z klamką obrotową z 2 kluczami. Wymiary (WxSxG) 465x1000x435,kolor popielaty
  • 1 szt Fotel biurowy (czarny stelaż, aluminiowa polerowana podstawa, siatkowe oparcie, Regulowany tapicerowany zagłówek synchro Plus SP1, Regulowany podłokietnik black);
  • 1 szt Ławka czteroosobowa, stalowa konstrukcja w kolorze czarnym, siedziska zmywalne z polipropylenu
  • 5 szt. krzeseł – 4 nogi chromowane, funkcja sztaplowania, zmywalne siedzisko z polipropylenu
  • 1 szt. biurko na stelażu (WxSxG) 1404x1054x760 (kolor buk)
  • 2 szt. kontenery (WxSxG) 430x504x620

2. Termin wykonania zamówienia : do 7 dni roboczych od złożenia zamówienia

3. Cena ma uwzględniać koszty transportu i wniesienia do siedziby Zamawiającego.

4. Warunki płatności: przelew, w ciągu 14 dni od daty wpływu prawidłowo wystawionej faktury/ rachunku.

Dokumenty do pobrania :

 

 

 

 

TOP